Oletko jo ottanut käyttöösi asiakkaillemme suunnatun Asiakas Online -järjestelmän? Järjestelmän avulla pääset kurkistamaan tarkemmin omaan kulutukseesi sekä muihin asiakkuuteesi liittyviin tietoihin. Katso tästä vinkit, joiden avulla saat Asiakas Onlinesta kaiken hyödyn irti!
💡 Pääset kirjautumaan Asiakas Onlineen asiakasnumerollasi (6 numeroa) sekä käyttöpaikkatunnuksellasi (18 numeroa), jotka löytyvät laskultasi. Ensimmäisen kirjautumisen jälkeen voit vaihtaa salasanasi palvelun Asetukset-välilehdellä kohdasta Vaihda salasana.
💡 Voit seurata omaa kulutustasi valitsemillasi aikaväleillä. Laskurista näet kulutuksesi vuosi-, kuukausi-, päivä- ja jopa tuntitasolla.
💡 Voit muuttaa tai lisätä yhteystietoja (puhelinnumero, sähköposti) joihin haluat vastaanottaa häiriötiedotteita esimerkiksi mahdollisista sähkökatkoista. Lisäksi voit määrittää, mihin kellonaikoihin haluat vastaanottaa niitä.
💡 Voit tarkastella omia sopimuksiasi ja laskutustietojasi.
Löydät Asiakas Onlinen nettisivujemme oikeasta yläkulmasta tai suoraan painamalla tästä.
Suosittelemme Asiakas Onlinen käyttöönottoa lämpimästi! Sitä käyttämällä pääset itsenäisesti tutustumaan omaan kulutukseesi sekä varmistamaan, että muun muassa häiriötilanteen sattuessa yhteystietosi ovat ajan tasalla.
Näin päivität yhteystietosi järjestelmään häiriötiedotteita varten
1. Kirjaudu Asiakas Onlineen asiakasnumerollasi (6 numeroa) ja käyttöpaikkatunnuksellasi (18 numeroa). Löydät nämä numerot laskultasi.
2. Kirjauduttuasi sisään sivun vasemmasta reunasta löytyy valikko. Klikkaa Katkotietoilmoitukset-välilehteä.
3. Klikkaa Ota ilmoitukset käyttöön tälle käyttöpaikalle ja valitse miten haluat ilmoituksen saapuvan. Kirjoita sähköpostiosoitteesi ja/tai puhelinnumerosi, paina sitten Lisää ja muista lopuksi vielä tallentaa.