Syyskuussa 2023 saapuvilta laskuilta alkaen maksujärjestelyihin, myöhästyneisiin maksuihin ja muuhun maksuneuvontaan liittyvissä asioissa sinua palvelee uusi kumppanimme Ropo.
Asiakkaitamme tiedotetaan muutoksesta myös laskutuksen yhteydessä.
Huomaathan lisäksi, että ennen syyskuuta saapuneet laskut eivät siirry Ropolle. Niihin liittyvät tiedustelut ja suoritukset tulee edelleen hoitaa Sergel Oy:n kautta (ks. kuva alla).
Maksuneuvonnan yhteystiedot tulee siis aina tarkistaa siltä laskulta, jota koskevaa asiaa ollaan hoitamassa. Tilinumero- ja yhteystiedot löytyvät kultakin laskulta.

Ropon verkkopalvelussa myropo.fi voit jatkossa verkkopankkitunnuksilla kirjautumalla
- hakea maksuillesi joustoa esimerkiksi eräpäivän siirrolla tai maksujen jakamisella osiin
- saada chatissa henkilökohtaista maksuneuvontaa ja apua maksujärjestelyihin (asiakaspalvelun aukioloaikoina)
- tarkistaa laskujesi ajantasaisen tilanteen.
Henkilökohtaista palvelua ja maksuneuvontaa tarjoaa lisäksi asiakaspalvelunumero 09 856080 45 (ma-pe 8–20, la 10–15).
Onko sinulla jotain muuta kysyttävää? Ropo on koostanut tietoa myös verkkosivuilleen. Katso, löytyisikö vastaus usein kysytyistä kysymyksistä!
Palveluntarjoajaa koskeva muutos vaikuttaa vain laskun maksamiseen liittyviin yhteydenottoihin – laskun sisältöön ja sopimuksiin liittyvissä kysymyksissä auttaa tuttuun tapaan Keuruun Energian asiakaspalvelu (puh. 020 7879 800, sähköposti: asiakaspalvelu@keuruunenergia.fi).